Sunday, June 3, 2012

Suvite colorate

          In ultimul timp am vazut tot mai multa lume cu suvite colorate cu mov, roz, turcoaz etc. Mie personal imi place foarte mult si am avut timp de 4-5 ani la rand cate o suvita/mai multe suvite in urmatoarele culori: turcoaz,violet,verde,rosu si portocaliu. Din pacate cand am decis sa imi fac suvitele nu stiam unde gasesc nuantator asa ca mi le faceam cu albastru de metil pentru turcoaz si violet de gentiana pentru violet. Cu timpul am descoperit vopselele semipermanente de la La Riche Directions Hair Colour, am ales nuanta Green Apple de care m-am indragostit. Singura problema era ca era umpic cam scump adica am dat 35 de lei pe un tub de 88ml. Asa ca am tot cautat pana am gasit alta varianta mai ieftina, vopseaua semipermanenta Stargazer aceasta fiind 20 lei/ 70 ml. Am achizitionat 3 culori African Green ( identic cu Green Apple de la La Riche) , Coral Gold ( un portocaliu morcov) si Golden Flame( un rosu intens).
          Mai jos am postat poze cu parul inainte de a fi vopsit si dupa cu nuanta African Green. Am uitat sa precizez faptul ca parut a fost decolorat inainte pt a obtine culorile respective, pe parul natural vor iesi decat niste reflexe care vor iesi la primele spalari. Eu il vopsesc aproximativ o data pe saptamana.


In realitate culoarea e mult mai intensa


1 comment: